onsdag den 2. august 2017

Welcome To Canada

D. 1 August forlod jeg Danmark kl.10.05 for at rejse til Canada. Jeg blev sendt godt af sted af min mor og far og 4 super gode veninder.



Jeg ankom til Edmonton lufthavn ca. kl. 4 deres tid om eftermiddagen. Jeg blev afhentet af Megan (datteren på ranchen) og en pige fra Tyskland som hedder Carmen, som ankom 2 dage før mig, men som ellers også skal være og arbejde på ranchen.Vi startede turen ud med at tage på hospitalet, da Carmen skulle derind. Efter 2 timer på hospitalet, fik jeg mit første møde med den canadiske mad, hvor jeg spiste fik mad fra Tim Hortons.
Da vi skulle hjem fra hospitalet, var bilens batteri desværre dødt og mig og Carmen lærte "How to jump a car". Så da jeg endelig kom hen til ranchen var jeg meget træt og fik en god nats søvn.

I dag har vi lavet lidt forskellige ting. Vi lærte at fange heste og sadle western heste op, herefter var vi ude at ride, hvor vi bl.a. red gennem en flod, hvorefter vi drev 4 tyre, da en af dem skulle til dyrelægen. Da vi kom tilbage igen, fik vi canadisk frokost bestående af brød, bønner og pølser. Herefter var det i gang med arbejdet igen, hvor vi luede deres have, vandede deres blomster og slog græsplænen. Så nu er det også blevet aften, og vi skal snart have aftensmad.
Jeg har det rigtig godt og glæder mig til at opleve, hvad der skal ske de næste dage. Jeg har fået fortalt fra Megan, at der er store chancer for at se elge og bæver, samtidig er der en sortbjørn med 3 unger i området, som de ofte ser, så det håber jeg at jeg kommer til at opleve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vancouver og Toronto Så er min tid i Lake Louise desværre slut. Jeg har haft en helt fantastisk vintersæson der og jeg mødte en masse ...