fredag den 3. november 2017

Halloween og Banff

Nu har det jo lige været Halloween og det er en stor dag for canadierne. Jeg var så heldig at blive inviteret med til en Halloween fest, hvor vi var inde i Edmonton og senere tog ind på en rigtig cowboy-bar der hedder Cook County.


Nu er min tid på ranchen også løbet ud, så jeg rejste derfor d. 2 november til Banff for at søge job over vinteren. Jeg håber rigtig meget på at kan finde noget, men hvis jeg ikke finder noget, regner jeg med at tage min backpack på ryggen og så ellers rejse rundt i Canada og muligvis også i USA. Vi har nu også fået sne som bliver liggende, så det er allerede ved at blive meget smukt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vancouver og Toronto Så er min tid i Lake Louise desværre slut. Jeg har haft en helt fantastisk vintersæson der og jeg mødte en masse ...